Cumu cuntrullà a qualità di a nostra cumpagnia

Ci sò più è più pruduttori di piante artificiali in u mercatu. Per quessa, i requisiti stretti di qualità sò richiesti per esce da parechji pruduttori.Avà presentemu u cuntrollu di qualità di a nostra cumpagnia:

Prima: materie prime scelte: particeddi di plastica

(1) Tutti i materiali PE importati novi 80% + materiali ricuperati di prima qualità 10% + materiali a prova di esplosione 10% sò usati per a mudificazione di granulazione per aumentà a solidità di u culore, a tenacità è impedisce a cracking.

(2) A materia prima di i prudutti PEVA assicura EVA50% è PE50%, per assicurà a dulcezza è a simulazione di e foglie, è u gruixu supera u 10% di i prudutti generale in u mercatu per assicurà a sensazione.

(3) A pasta ecologica basata in acqua hè aduprata per u prucessu di stampa di foglia, è u culore impurtatu hè utilizatu per u culore per assicurà un altu gradu di simulazione di culore è senza cambiamentu di culore.

(4) A + C rinforza a scatula standard di cumerciu estera speciale hè aduprata per l'imballu di cartone.

(5) Veri materie prime di legnu, cum'è i pali di legnu è i pali di bambù, sò tutti fatti di legnu duru è materiali di carne grossa, acquistati è posti in anticipu, seccu naturali per 3-6 mesi è poi siccati à a temperatura media per 7-10 ghjorni.Dopu chì a pignatta hè finita, asciugà per 5-7 ghjorni per assicurà chì ùn hà micca crack, vermi, mildiu o umidità.

Siconda: Novu equipamentu: Finu à avà, u 70% di l'equipaggiu hè statu aghjurnatu.

(6) Dui setti di l'equipaggiu foliar stampatu automaticamente per risolve in modu efficace i prublemi di produtividade è differenza di culore.

(7) Una grande quantità di iniezione di viti hè aduprata per a pusizione di l'ossu di i steli è e foglie per assicurà chì i steli è e foglie ùn sò micca disossati è rotti.

(8) A cumpagnia hà investitu quasi 500 000 per stabilisce un dispositivu di trattamentu di gas di scarico per assicurà chì tuttu u prucessu di produzzione cumpleta cù i requisiti naziunali di prutezzione ambientale.

Terzu.Prucessu di pruduzzione:

(9) 80% di i travagliadori in prima linea sò impiegati di più di trè anni.A cumpetenza è a prufessionalità di i vechji impiegati assicuranu chì i prudutti sò garantiti da u principiu di a produzzione.

(10) U prublema di a forma di a pianta, parechji clienti pensanu chì e merchenzie ùn sò micca ghjustu, perchè l'arbulu ùn hè micca furmatu artificialmente dopu à a fine di u prucessu.U veru palu di bambù è i prudutti di a serie di pali di legnu reale, inserimu foglie in l'arbulu dopu a piantazione di vasi chì mantenemu i prudutti pieni è belli.Ùn ci hè bisognu di i clienti per riapertura di a forma di foglia, per evitari lagnanza di i clienti chì ùn sò micca boni durante u prucessu di vendita.


Tempu di post: 29-May-2020