["Leather Second Generation" Gan Pinqin è u so studio di fur]-Langxia Street-Yuyao News Net

Yuyao News Network (Yao Jie client reporter Zhu Conggu) L'ancore di pelliccia glamorosa anu innumerevoli difficultà è sforzi daretu à elli.Ancu più encomiable di questu hè a nova generazione di persone di fur, u spiritu innovativu è a capacità di apprendimentu di l'imprendituri.Ùn sò micca solu eredite e belle tradizioni di e generazioni più vechje d'imprenditori chì suffranu difficultà è resistanu u travagliu duru, ma ancu mantenenu u tempu per prufittà di l'innuvazione di designu è di l'innuvazione di marketing.trenu express-
"Ùn sò micca una" seconda generazione ricca ", ma una" seconda generazione di pelle standard "... Per via, a nostra pelliccia hà passatu a certificazione di u sistema di qualità ISO9001 è hè stata premiata cù a "Marca di Logo di Cuoio Cinese" da l'Associazione di Pelliccia di Cina.Quandu cumprate, assicuratevi di circà a marca "Zu Aman" ... "
Questu hè u Pinqin seccu "Leather Second Generation" di Yuyao Qinchen Clothing Co., Ltd situatu in Yangjia Village, Langxia Street, vende vestiti di fur in u studio live di a fabbrica.Da a prova "diffusione in diretta" di l'acqua in 2018 à u presente, Qian Pinqin hè passatu da "panicu" à u principiu à "assicuratu" à u mumentu.E cumpetenze di trasmissione in diretta anu aumentatu cù l'aumentu di u voluminu di merchenzie trasportate.A proporzione di u voluminu tutale di vendita di a trasmissione in diretta U 30% iniziale hè sempre aumentatu à 70%.
In Langxia, ci sò più di 25 000 persone cum'è Qian Pingqin ogni ghjornu, è cumincianu à correre in l'industria di a pelle.Dopu à più di 40 anni di sviluppu in duie generazioni, i vestiti di pelliccia sò diventati una di l'industrii caratteristiche impurtanti di Langxia., U voluminu di cummerciale di vestiti di fur di Langlang conta per un settimu di u mondu, diventendu u più grande centru cummerciale di vestiti di pelle di visone prufessiunale in Cina.
"Pin this", u mo babbu hè u fratellu di Gan Yifeng, u presidente di Langxia Fur Chamber of Commerce.A nostra pruduzzione di vestiti di pelliccia hè principalmente influenzata è guidata da u nostru ziu."
Gan Pinqin hà dettu chì, se a surgente deve esse tracciata, a "semente" di l'industria di fur hè piantata da i membri di u clan Gan, Gan Ruliang.
In uttrovi 1979, Gan Ruliang, chì era andatu in Hong Kong per l'affari da Shanghai in i so primi anni, turnò à a so cità nativa di Xigan Village è decisu di custruisce una fabbrica di fur in u paese per vultà à Sangzi.Qian Ruliang hà investitu in a custruzzione di attellu, compru l'equipaggiu è a materia prima, è Xigan Village hà participatu à a furmazione di a terra è u travagliu cum'è investimentu.À u principiu di u stabilimentu di a fabbrica, Qian Ruliang hà numinatu un maestru di Hong Kong per insignà e cumpetenze di i paisani in a fabbrica.Dopu più di un annu di studiu è furmazione, questi paisani sò diventati a spina dorsale di a fabbrica di vestiti di pelliccia di Xigan.Frà elli hè u ziu di Qian Pingqin, l'attuale presidente di Yuyao Fur Chamber of Commerce, Qian Yifeng.
U momentu di vendita di i prudutti hè bonu, è u nùmeru di travagliadori in a fabbrica di pelliccia hà gradualmente aumentatu, à u più 280. Dopu à sti generazioni di agricultori chì anu campatu nantu à l'agricultura sò diventati travagliadori in fabbriche di fur, i so redditu di a famiglia in generale aumentanu.
In seguitu, l'imprese cullettive di vestiti di pelliccia sò sparite gradualmente, è i travagliadori andonu in casa unu dopu l'altru per inizià a so propria impresa di vestiti di pelliccia.Sutta a guida attiva è u sustegnu di u guvernu lucale, tali imprese flessibili di vestiti di fur individuale sò spuntate in Langxia.A "Mrs.A pelliccia di marca Mengsha creata da Yuyao Leicester Fur Factory fundata da Qian Yifeng hè diventata un benchmark in l'industria.
Cù u sustegnu è a guida di u so ziu Qian Yifeng, i genitori di Qian Pingqin anu fattu più di 900 vistimenti di pelliccia quandu si sò uniti à u cummerciu in u 2005, è sò stati basamente venduti.In l'annu dopu, anu pruduciutu è vindutu più di 2 000 vestiti di fur.
Cum'è l'affari di pelliccia di i genitori di Qian Pinqin avanzava bè, starnutavanu in u mercatu internaziunale di l'asta di pelliccia in Danimarca, chì hà fattu l'industria di pelliccia di Langxia un "friddu".
À a fine di u 2006, u babbu di Gan Pinqin hà compru più di 10 000 pelle di visone per riservà a materia prima per l'annu à vene.Inaspettatamente, stu batch of furs ùn hà ancu pruduciutu un vestitu di fur.À l'iniziu di u 2007, i prezzi internaziunali di a pelle di visone anu mostratu una tendenza à u "cliff" downward, cù ogni peddi falendu da quant'è 200 yuan.Alcune imprese di trasfurmazioni di pelliccia dunque "ùn ponu permette di esse malati"..
In u 2008, Gan Pinqin, di 21 anni, rinunziò à i so studii universitarii è vultò à a fabbrica di trasfurmazioni di fur di i so genitori per sparte a pressione per i so genitori.
"In seguitu, eramu assai prudenti à fà pelli.Andemu à l'asta alcune volte à l'annu.Preferimu chì a ghjente travaglia più dura, cumprà un pocu è fà un pocu ".Gan Pinqin hà dettu, nantu à a basa di mantene un fornimentu relativamente stabile di materie prime, Da u 2010, a pruduzzioni di a cumpagnia hà righjuntu u "tettu", righjunghjendu più di 12 000 pezzi.
"Stu record ùn hè mai statu battutu da i pari finu à avà".Gan Pinqin hà dettu chì, per digerirà a pruduzzioni, anu allughjatu negozi in Langxia per l'ingrossu è a vendita di fur, ma ancu affittu buttreghi in tuttu u paese per vendita di fur.A più, anu apertu 13 magazzini di vendita.
I fattori subjectivi è oggettivi sò superposti, è u nivellu di cunsumu cresce annu per annu, a industria di fur di Langxia hè cum'è una "bola di neve".In ogni casu, l'imitazione mutuale di stili è disinni pare chì hè diventatu un nodo difficiule per questa ecunumia di bloccu caratteristica.A causa di i stili simili, i materiali è l'opera, l'imprese di fur deve cummattiri personalmente, è i guerri di i prezzi sò in ogni locu.
In u 2013, Gan Pynchon, chì avia pigliatu u bastone da i so genitori, prima dicisu di eliminà tutti i vechji mudelli, è hà investitu assai in u sviluppu di novi mudelli ogni annu.Cuuperendu cù u gruppu di designer è u studiu di designu, a fur hè stata mantinuta calda.Transizione à "moda", da "robbi" à "moda".
"Tuttavia, à u principiu di l'innuvazione, i genitori anu assai tolleranza.Cridenu chì u stilu deve piglià una strada ferma, ancu s'ellu ci hè un backlog, ùn pò micca esse vendutu questu annu è poi vindutu l'annu dopu.S'ellu ùn pò micca esse vendutu l'annu dopu, pò esse vendutu l'annu dopu.Mink Gan Pinqin hà dettu ch'ellu capisce u sforzu minuciosu di i so genitori per "cercà a stabilità".Dopu tuttu, inizià una impresa hè assai dura è ci sò lezioni in u passatu.I genitori si preoccupanu di l'innuvazione è di l'avanzamentu risicatu.
"I vechji stili ponu esse fatti, ma a cumpetizione di u mercatu hè troppu feroce è u prufittu hè assai bassu.Inoltre, i vechji stili sò contru à a marca di a cumpagnia è u posizionamentu di u mercatu ".Qian Pinqin hà dettu: "Post-80s è post-90s appartenenu à novi gruppi di cunsumatori.Inoltre, per i vechji clienti di grossisti, quandu anu acquistatu novi vestiti, ci hè assai prufittu, è ponu guidà a vendita di vechji stili ".
Dopu avè ripetutamente ghjuntu cù i so genitori, l'innuvazione "Qiu" hè diventata l'azzione concertata di a famiglia.In più di cooperà cù squadre di cuncepimentu di pelliccia cunnisciute in Cina, e mamme secche chì nascenu in sarti spessu appariscenu in u "mercatu di ling" di u mercatu prufessiunale di pelliccia di Guangdong, è cuntinueghjanu à integrà i prudutti di a cumpagnia cù i cuncetti di design di alta qualità. finisce i marchi di pelliccia internaziunali.
"Tuttavia, u sviluppu di novi prudutti hè ancu una" spada à doppiu tagliu ".Qian Pinqin hà dettu chì durante u periodu da 2013 à 2015, alcuni di i prudutti chì anu sviluppatu eranu troppu avanzati, è avianu da trattà cun elli in perdita.Fate finu à trè pezzi di vestiti per cuntrullà selettivamente i costi."
"Oghje, a cumpagnia hà da lancià almenu 500 stili novi ogni annu.Se a pruduzzione annuale hè di 5 000 pezzi, un stile hè solu 10 pezzi di vestiti.Questu hè più frescu per i cunsumatori ".Qian Pinqin hà dettu: "U precedente I stili sò venduti per dui à trè anni, ma avà decine di stili sò venduti solu per un mese.
À l'unanimità, per via di u rapidu sviluppu di l'Internet, a vendita di vestiti hè diventata populari nantu à e plataforme di e-commerce, mentre chì i furs chì appartenenu à a categuria di vestiti seguenu sempre u mudellu tradiziunale di grossista.
"In u 2017, Gan Pinqin è a so moglia Chen Jingjing, chì e vendite si sò scontri, l'hanu scunfittu".Tiru un carrettu di vestiti di pelliccia è dumandanu à l'amichi chì vendenu altre categurie di vestiti per trasmette in diretta "pruvà".
"Questu face a ghjovana coppia assai entusiasta.Quandu anu dumandatu à i so amichi di lascià un prugramma per a trasmissione in diretta di vestiti di pelliccia, sò stati educatamente rifiutati da l'altra parte."Un stilu, più di dece pezzi venduti in una notte, superanu assai l'aspettattivi!"
In 2018, Qian Pinqin hà dumandatu à a cumpagnia per una tenda corporativa, hà lanciatu a so propria tenda in linea, è hà stallatu un studio di trasmissione in diretta in a fabbrica.
"A vendita in diretta pò sembra simplice, ma in realtà hè una attività tecnica altamente prufessiunale.Hè una catena completa di e-commerce.U front end include una seria di preparazione cum'è l'assemblea di u produttu, a selezzione, l'arti, a scrittura, etc., è ci sò luci in u prucessu., Effetti sonori, interazzione, cuntrollu di u campu è altri dettagli, cume imballaggio, spedizione, post-vendita è cusì ".Qian Pingqin hà dettu, ùn importa micca quantu hè difficiule, sò decisi à amparà è à scopra da zero.
A coppia di Qian Pinqin è un parente, un totale di trè persone si turnanu cum'è ancore.Ancu s'ellu anu pochi fan, trasmettenu sempre in diretta da 10 ore à 20 ore, cun piena fiducia è 10 ore cuntinue.
"Standu in tacchi alti tuttu u tempu, camminendu, parlendu, mettendu è togliendu ripetutamente a ropa di pelliccia pesante, hè una grande prova di forza fisica è voce".Chen Jingjing hà dettu, durante u live broadcast, l'ancora ci vole à cuntinuà basa Fans dumanda à pruvà à una varietà di stili di vestiti, è dà una intruduzioni detallatu à u tissu, manifattura, taglia è altre infurmazione, è risponde à e dumande.Eccettu per l'acqua potabile è andendu in u bagnu, ùn hà micca lasciatu a camera durante u periodu.
Pianu pianu, i fanali crescenu da un numeru à decine è centinaie.Finu à u 12u ghjornu, infine vendenu a so prima fur.Questu ghjornu hè u 12 d'aostu di u 2018.
Tuttavia, u vestitu hè statu tornatu prestu.Risultava chì u collu di a robba venduta era un pocu scoloritu, è u persunale ùn hà micca verificatu cù cura prima di u trasportu.
"Dopu, Gan Pinqin hà cunclusu: "Ancu chì stava pruvatu a vendita in diretta, u mudellu originale di vendita à l'ingrossu era sempre u listessu."Dopu, Gan Pinqin hà cunclusu, "A vendita in grandezza hè relativamente permessa, è i grossisti generalmente ùn prestanu micca attenzione à questi dettagli.Giustu hè u cunsumadore finale, vi pagarà più attente à i ditagli, chì ci vole à cuntrollà i dettagli più strettu."
Dui ghjorni dopu, Qianpinqin hà ricevutu u primu ordine validu in u veru sensu.Finu a ora, tutti ricordanu u nome di u cumpratore, u stilu è u culore di l'ordine.Ddu mese, Qian Pinqin hà vindutu circa 30 vestiti di fur in diretta.Prima di u Festival di Primavera di 2019, a cumpagnia venderà più di 1000 vestiti di fur in diretta.
Per mezu di una trasmissione in diretta, l'ultimi vestiti di pelliccia produtti da a fabbrica scuntrà migliaia di fan in tuttu u paese."U voluminu di vendita in una settimana hè più di quellu di certi magazzini offline in un annu".Qian Pinqin hà dettu.A causa di questu, a cumpagnia hà annullatu tutti i negozi di vendita offline situati in altri lochi, è attualmente mantene solu a China Fur City.1 magazzinu fisicu à l'ingrossu.
À u mumentu, a squadra di trasmissione in diretta di a cumpagnia hà un totale di 10 persone.Hà apertu 3 sale di trasmissione in diretta in Taobao Live, chì hà cunvertitu 140 000 fan.À u listessu tempu, 60 famiglie di trasfurmazioni di fur in l'area circundante cumissioni Pinqin seccu per a vendita live.L'annu passatu, a cumpagnia hà vindutu più di 6 000 vestiti di fur, di quale a vendita in linea rapprisenta dui terzi.
Dapoi u 1979, quandu u ruliang sàviu di u cuntestu hà piantatu una "semente" in a so cità nativa, Langxia, chì hè luntanu da a fonte di materie prime per l'industria di a pelliccia è micca u mercatu di i cunsumatori di vestiti di pelliccia, hè passata da l'economia di base à l'industria moderna. sviluppu.L'attellu di famiglia hè stata integrata in u mercatu prufessiunale, rializendu u sviluppu di u saltu in avanti da l'attellu individuale à a strada di pelliccia à a cità di pelliccia di Cina, diventendu a più grande basa di trasfurmazioni è di produzzione di pelliccia di visone di u paese, è a vendita di vestiti di pelliccia rapprisentava un quartu. di u paese.Un settimu di questu.
Per prumove u sviluppu di l'industria, Langxia Street face fieri di pelliccia, festival di vestiti di pelliccia, fieri di pelliccia è altre attività ogni annu.À u listessu tempu, utilizendu è rivitalizza a piattaforma di l'industria di China Fur City, attraversu incentivi per allargà a catena di l'industria di pelliccia, migliurà u livellu di R&D è di cuncepimentu di vestiti di pelliccia, rializendu gradualmente squadre di design creativo di moda high-end in casa è in l'esteru, aumentà u vitezza di sviluppu di marche industria di fur, è espansione tutta a catena industria di moda.Accelerate a trasfurmazioni è u sviluppu di l'industria di fur versu a moda è a moda.Guida l'imprese autonome di fur per aghjurnà à l'imprese, l'imprese per espansione à scala, è migliurà continuamente a scala, l'efficienza è l'influenza di l'industria di fur.
Attualmente, a prefettura di Langxia hà imprese di pruduzzione di fur in 1580, è più di 25 000 persone sò impiegati.L'annu passatu, sti cumpagnie trasfurmavanu 7,5 milioni di pelli di visone è vendenu circa 700 000 vestiti di pelliccia annu, righjunghjendu u $ 4 miliardi.
Oghje, a China Fur City hè ricunnisciuta da a Federazione Chinesa di Cummerciu cum'è u "Mercatu prufessiunali di vestiti di pelliccia di visone di Cina", è ancu "U Top 50 Mercati di Commodity di Valore di Marca di a Cina", "U Top 100 Mercati di Commodity in Cina", "Mercati di dimostrazione eccellenti in Cina". ", è "Mercatu Naziunale di Demostrazione di Creditu" ...


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020