Nantu à noi

Profil di Cumpagnia

about

Zhejiang Jiawei Arts & Crafts Co., Ltd. hè pruduttore è esportatore di e piante artificiali , fiori , foglie è arburi. Semu situati in a città di Dongyang, provincia di Zhejiang, in Cina. I nostri prudutti principali sò include Palme Artificiali, Arburi Ficus, Arburi di bambù, Arburi Fiddle, Coconut Tree, Banana, Planta Dracaena, Orchid plant è Monstera plant etc.

Stituita in u 2003, a nostra fabbrica occupa una superficie di 26000 metri quadrati è una vetrina di 400 metri quadrati. Passendu 16 anni, a nostra fabbrica hà avà più di 200 impiegati è migliaia di mudelli. A rete di cummercializazione hè estesa à 40 paesi di u mondu, è hè in particulare ghjoculi di bonu in AUSTRALIA, u RU, GERMANIA, FRANCIA, POLONIA, JANPAN, Messico, BRASIL è altri paesi è regioni.

U successu di Jiawei vene micca solu di i prudutti cun una bona qualità, è una forte capacità di cuntrullà i costi, ma ancu di fà ricerca, migliurà e perseguite l'innuvazione. Custruisce una squadra di designer prufessiunale, acquistendu equipaghjoli di produzzione avanzati è stabiliscenu sistemi di gestione standard ci assicurendu di mantene una putente capacità di cumpetizione è a tendenza di sviluppu di longa durata in l'anni seguenti.

In 2018, a nostra fabbrica hà passatu Sedex Audit. a nostra capacità di produzzione mensuale hè finu à 30 da 40 contenitori di HQ.

"U cliente prima, Basatu nantu à u serviziu, l'Esplotazione è l'Innovazione, a ricerca di alta qualità" hè a nostra guida è principii. OEM hè ancu dispunibule per noi. Saldemu di manera calda i clienti da a casa è à l'esternu per stabilisce a cooperazione è creanu un futuru luminoso cun noi inseme.

about2

Cumpagnia Cultura